2014. február 14., péntek

Sült paprika savanyúság


Hozzávalók:
Személyenként 2-3 db szép sima,húsos paprika,lehet piros vagy zöld,só,ecet,cukor ízlés szerint, olaj.

A paprikákat megmossuk,megtörüljük és a tűzhely lapján vagy a gázkályha letakart lángján körbesütjük úgy,hogy mindenhol megpiruljanak.A paprikákra kevés sót hintve,lefedett edényben hagyjuk kihűlni.Ezalatt a paprikák megizzadnak és a héjukat könnyedén lehúzhatjuk.A megtisztított paprikákat hideg vízzel leöblítjük és tálra rakjuk,leöntjük ízlés szerint cukor,só,ecettel ízesített lével.Jól beleforgatjuk,aztán meglocsoljuk kevés olajjal.

A paprikákat szárukkal együtt sütjük meg,még a torzsájuk is nagyon finom lesz.

Télire való eltevéséről itt olvashatsz:Sült paprika télire

6 megjegyzés:

  1. Mi egyszerre több kg paprikát lesütünk parázson, és megpucolva négyesével, hatosával lefagyasztjuk. Így egész télen van finom sült paprika savanyúságunk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szoktam fagyasztva is de 10 db-al egy csomagban, viszont szoktam üvegben is,mikor milyen kedvem van,a fagyasztott hamarabb van, az üveges finomabb.

      Törlés
  2. És az üvegbe hogy teszed el?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva!

      Ezen a linken megtalálod: http://rozikonyha2.blogspot.ro/2014/02/sult-paprika-ecetben.html

      Törlés
  3. Kaliforniai paprikaboll is lehet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, én csináltam mindenikből, zöldből is de ezt szeretjük a legjobban. Ki kell próbálni pár darabon.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...